cause the single last thing she needs is another hungry mouth to feed

publicerat 2011-01-03 klockan 17:08:37


via.

Idag har jag fått ledigt. Lågsäsongen närmar sig med stormsteg och efter torsdag förväntas det bara komma lokalbor. Mer eller mindre alltså. Bilden är tagen av syster på skoterleden. Hon är fanemig en grymt bra fotograf den tösen. Bara så ni vet. Så jag har alltså suttit hemma och försökt plugga. Eller hemma och hemma.. Hemma hos Sara och Stefan. Fast jag bor ju inte ens här just nu, utan hos Staffan och Lykke. Förvirrande? En liten tröst för er är att det är minst lika förvirrande för mig. Och på onsdag-torsdag flyttar jag hem igen. Alltså ut i Sara och Stefans annex (en liten stuga 5 meter från där de bor). Snart kommer Göran också. Hoppas jag. Galnare gubbe har jag aldrig mött! Han är Stefans pappa för er som inte visste det, det är väl därför Stefan blev som han blev. :) Sara visade mig en video där Göran åkte pulka ner för ladgårdstaket. Och gubben är 65 år typ. JÖSSES säger jag bara.. Hoppas jag också blir gammal och galen när jag blir pensionär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0