du gav bort din hand till en annan man. breven som skrevs kom aldrig fram

publicerat 2011-03-27 klockan 22:51:21



Totally amazing dag. Börjar med att jag får ett sms där Hilda säger att hon är på stationen halv tre, så jag började stress-städa eftersom jag hört massa hemska rykten (de flesta från henne själv) om att hon själv annars städar. När vi kom hit vid tretiden bjöd jag på kaffet och hon på kakorna. Och vilka kakor sen. Sega. Chokladiga. Underbara. Efter fyratiden kontakta en viss Klara oss, så efter en viss förvirring och vilsenhet hittade vi varann och gick till stationen där vi träffade en viss saknad liten Chris. Vi hamnade på Palladium där vi stannade x antal timmar :) Inte nog med kaffe och cocacola knaprades det på vad som blev kvar av Hildas hembakta kakor efter våran attack vid tidigare kafferep. Umgänget avslutades vid stationen där vi skildes åt. När jag återvände hem möttes jag av två enormt tacksamma föräldrar eftersom jag hade städat hela lägenheten. Sen bjöd mamma på underbara pannkakor! Überlänge sen jag åt pannkakor sist, så det var som pricken över I:et på denna dag, denna vecka. Seriöst har denna vecka varit den bästa på så otroligt länge. Värmen kom, jag har skitit i att stressa för studierna och bara umgåts med världens bästa folk. Har hört rykten om att nästa vecka kommer bli ännu bättre. Längtar. Fast nu blir det att studera bioteknik. Hade tydligen ett prov på tre kapitel på tisdag. Lagom roligt. Lateroo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0