091226

publicerat 2009-12-26 klockan 19:14:40

kolla, jag lyckades skriva en icke störd rubrik. men den är lixom inte mig.
ähh, rubriken kan väl inte vara så viktig? (A)

mamma och pappa åkte hem idag.
själv får jag åka hem fredagen den åttonde :)
idag stod jag i restaurangen och hjälpte min kära bror som får vara kökschef då tommy är på semester ..
fan vad ont jag har i mina ben nu efter att ha sprungit runt hela dagen,
inte suttit ner alls! ..nästan.. jag satt en kvart då jag åt lunch, sen en till vid middagen xD
jag blir fan helt slut av att jobba :(
klockan är sju och jag tänker gå och lägga mig strax -och jag längtar verkligen till sängen..
men just nu ser jag på simpsonmaratonet på sexan..
helt okej, man behöver inte tänka så mkt då man ser på det xD haha
sen smaskar jag lite på Aladdinchokladbitar som blev över från julafton <3 yum yum!

detta är jag och brorsan i köket:
Kan du sätta in potatisen i ugnen?
Okej
BÖG????
va?
bög?
vadå bög?
du kallade mig bög?
Jag sa okej?
Mmm visst. Jag går runt och är snäll hela tiden, så kallar du mig bög..

haha sötenöten<3
annars har det inte hänt så mkt intressant idag..
det snöar som in i helvete här.. bra för skidbacken, kallt för mig :(
får sitta här helt ensam ikväll. syrran och stefan är kvar vid kappruet och busar eller ngt.. hihi
nu börjar jag vara helt borta,
ska sova nu fan ;D puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0