bara jag som är vaken?

publicerat 2009-12-23 klockan 07:58:35

typ bara jag som är vaken, eller ahh.. det är jag iaf enligt facebook :P
just nu ser jag på de julkalendern-avsnitt som jag missat..
asså jag vet att den är sjukt kass, och så förutsägbar att det inte finns,
men det är ju ändå julkalendern och måste ses!
ska strax göra mig en kupp kaffe innan jag försvinner bort till kappruet :)
idag ska jag få det roliga uppdraget att stå på en kontainer och skotta bort snö.. yäy
sen ska jag förmodligen fortsätta med nätet kring barnliften .
 jag har verkligen träningsverk överallt sen gårdagen :( armarna, ryggen, framsidan av vaderna :S
man ska inte klaga.. få pengar och snygg kropp samtidigt lixom (A) hihi
annars så händer det väl inte så mycket spännande här borta..
vi jobbar tills vi inte orkar mer och då sover vi

nej nu ska jag inte sitta här och uttråka er längre!
ut och lek med er i snön i stället ,
eller skriv rim till era julklappar :)
ha det så trevligt, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0