i am flying, my heart is taking over, piercing trough the sky higher, higher, higher

publicerat 2009-12-12 klockan 21:44:33

uttråkning till max,
men jag verkar inte vara den enda.
till skillnad från markus som sitter och spelar onlinespel så pluggar jag :O
undrar vad resten av världen håller på med?
typ super sig packade och knullar sig fulla med hiv? yum ..

jag är trött och vill inte plugga mer, för det går bajs jue :(
farmor och farfar sitter och tittar på robinsson Karibien eller vad det nu hette.
högst otippat.
själv tänker jag sitta uppe tills tio över elva och se på Evolution.
länge sen man såg den filmen, och jag har för mig att den var bra ^^
farfar kommer då och då in och kollar till mig, här där jag sitter i "syrummet" som det kallas,
för att se om datorn är ledig.
Han har insett att man kan lägga patians(stavning?) på datorn och hans favorit för stunden är spindelharpan.
-jo jag känner vilket extremt givande inlägg detta är verkligen.

Jag ser fram emot morgondagen,
då ska vi koka kola, stoppa korv, stoppa nejlikor i apelsiner, göra marsipansaker och kanelbullar :D
det ni! ^^
till lunch serveras det parisare (farmor mummlade ngt om köttfärs på bröd) jag LÄÄÄÄÄNGTAR<3

mina vackraste kusiner som kommer hit imorn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0