i'm on my way! :D

publicerat 2009-12-17 klockan 17:08:24

så härlig dag!
underbara läraren Ann får en alltid på så bra humör! :D
jag ligger på ett solklart VG -vilket jag fick på provet:) (-->nöjd!)
vi körde rollspel (tror jag) på engelskan,
ni andra var verkligen sjukt skickliga skådisar! pusspåer my loves<3!
efter det så tappade jag bort min mobil, och fick gå till Pia för att hämta den
(efter ett vackert mejl på itsan som alla andra såg förutom jag:$ )
och efter det så sket anders i vår lektion ,
så då slapp vi den :)
bästa med dagen var ändå Anns tävling..
hon kör sitt race, och gör originella roligheter med sitt ämne haha
..och självklart vann mitt lag :D (dock verkligen inte tack vare mig, men ändå xD )
Resten av dagen har gått åt till att ligga i sängen med diverse människor, men tillmestadels carl och wilson ..
när alla gått hem satt jag och carl och pratade girltalk xP ..typ :)
och massor av bilder har också tagits,
dock med carls kamera, så jag lär ju inte få se bilderna förrän jag kommit hem.. -_-

för nu försvinner jag i tre veckor! :D
..problemet är att jag inte vet när vi börjar skolan igen xP haha
och om jag inte uppdaterar mig för ofta så är det förmodligen att jag kommer att vara helt slut!
men jag ska iaf försöka ;) har ju blivit riktig bloggerska nu ..
kommer sakna er alla,
särskilt er i klassen<3 love you all ,
pusspusspuss ♥


älskar er alla!
..även er som inte är med på dessa bilder ^^
♥♥♥puss!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0