lägg ner

publicerat 2009-12-28 klockan 19:34:32

nu får jag fan ta och sluta med detta trams
jag gör inget annat än att gnälla på hur jobbigt det är att jobba,
hur trött jag är hela tiden.
vilket det och jag är (A)
men nu räcker det.
jag har stått i köket hela dagen idag,
stekt en massa biffar och sprungit fram och tillbaka.
stress.
mitt i allt ihop så fick jag för mig att baka kanelbullar :)
första plåten gick sjukt bra, dock inte de andra som fick vänta en timma på att gräddas xD haha failure
anlingen misslyckade, men goda ändå (tycker jag) och personalen gillade även de fulaste bullarna,
så allt sitter tydligen inte i utséendet!
stefan och göran ser nu på nyheterna vilket sara och jag demostrativt bojkottar.
har inte den blekaste aning om vad som händer imorn,
så det tar vi då det kommer!
hörs då! PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0