wohooo!!

publicerat 2009-12-17 klockan 07:15:00

SISTA SKOLDAGEN NUDÅJA!! <3
..för mig iaf :)
ikväll åker jag till mormor och morfar,
för att imorgon åka till nästa destination:
Mässlingen<3
Jag är riktigt taggad nu ju!
visserligen kommer jag att stå i 20 minusgrader och springa runt lite,
men jag får ju betalt för det?
det är ju bättre än att sitta framför datorn och inte få betalt?^^

..fast nu väntar ju en dag.
en heeel skoldag.
usch.
jag ska sova i tältsängen.
jag vet att det är tråkigt att läsa om att jag sover (eller inte sover) i sängen,
men deN är faktiskt underbar.
alla avundas den.
maha:D
jag måste gå och fixa mig nu,
men pappa ska ha kameran,
så ni kommer inte få se någon bild på mig.
iaf ingen riktig bild från idag.. :P
ähh, ska sluta skriva nu.

måste också få in att det är EN VECKA KVAR TILL JULAFTON!<3 :O

HOPPAS NI ALLA FÅR EN BRA DAG
OCH ETT UNDERBART LOV!
PUSSPUSSPUSS<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Jag vet inte varför jag har slutat med dagens outfit, känns som att jag inte orkar klä mig så värst fint längre och då känns det bara onödigt att lägga in :)

2009-12-17 @ 15:06:30
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0