AJJ! :'(

publicerat 2009-11-19 klockan 07:42:19

vaknade med ett ryck och slog huvudet hårt i hyllan :'(
..jag ska fan byta sida på sängen.
dessutom så tror jag att jag drömde om Ronny, av alla människor:S
förmodligen drömde jag om flera människor, men jag kommer bara ihåg honom :SSS
vi var utanför ws och han var kaxig så jag knuffade till honom
..bra dröm (Y)

nu sitter jag upp till öronen med signalsubstanser och receptorer.
plötsligt hittade denna bilden mig.
it's haunting me :'(

...nu är det så att jag inte har de smartaste hjärncellerna i klassen,
så när jag såg denna bilden första gången så var jag tvungen att fråga
om signalsubstanserna verkligen var formade sådär.
självklart så skrattar alla i klassen (inklusive Ann, läraren) och de har mobbat mig för det sen dess.
men hur skulle jag kunna veta?? :(
för er som undrar: signalsubstanser har inte form av kvadrater, cirklar eller trianglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0