kishti

publicerat 2009-11-18 klockan 09:37:12

häromdagen såg jag reklamen för Singing Bee - celeb.
en av deltagarna såg väldigt bekant ut.
plöstligt slog det mig.
det var kishti tomita - fd. jurymedlem i idol :O
Hon har tydligen klippt håret kort och färgat det blond.
efter att varit inne på hennes blogg (klicka här för att komma dit) så insåg jag att jag låg lite efter och hon färgade tydligen det i februari i år x$
aja, man kan inte hålla koll på allt här i livet.


före.


efter. här tillsammans med Daniel Karlsson, en av idoldeltagarna -07

jag tycker att hon passar riktigt bra i både blont och kort hår:)
hon ser ju mycket yngre och framför allt fräshare ut än innan
vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0