time 4 idol:D

publicerat 2009-11-20 klockan 17:51:40

bara jag som laddat upp med popcorn och glass inför kvällen? :)
idol goes lovetheme<3

låtlistan:

Fansens låt:
Mariette: Time of your life av Green Day
Calle: Your song av Elton John
Reza: You've got a friend av Carole King
Erik: My life would suck without you av Kelly Clarkson
Tove: Sweet dreams av Eurythmics

Låten till den kära:
Mariette: Ängeln i rummet av Eva Dahlgren
Calle: To be with you av Mr Big
Reza: When I need you av Leo Sayer
Erik: Always av Bon Jovi tror jag hihi
Tove: Himlen är oskyldigt blå av Ted <3

det känns bra :P
bästa låten enligt mig: To be with you
sämsta låten: Sweet dreams. tycker inte om den! usch !!!


hittade ingen bild som passade bra,
så jag tog en som inte gjorde det,
men ändå gjorde det.
nu ska jag sluta vara flummig.
puss på er! hoppas ni får en bra fredag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0