värst

publicerat 2009-11-20 klockan 07:15:02

idag mår jag ju fan sämst av sämstast.
min röst har lagt av att mullra iaf :)
det gör bara allmänt ont att prata...
det gör ont under högra halvan av min käke,
jag är snuvig som fan
och ser ut som en häxa som trillat av kvasten och hamnat i ett lerdike fullt av blodiglar. typ.

och igår..
jag säger bara prisa gud för nässprayen.
jag skulle somna, så helt plötsligt fick jag världens nästäppa och kunde inte andas.
paniiik.
jag hade som tur var nässpray i necessären.

är det bara jag som får panik av nästäppa?



gammal bild
var tvungen att ha med ngn bild ju :)

btw, någon av er läsare kanske tänker
"jag undrar vad Lisa drömde om i natt"
och det ska jag säga er,
att jag drömde om att jag shoppade på Gina Tricot och det var rea :)

ha en trevlig fredag !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0