brutalt x)

publicerat 2009-10-21 klockan 16:03:51

har precis haft en psykologilektion,
och att ha det en eftermiddag då jag och tanja är extremt uttråkade är ingen bra idé.
vi satt verkligen och småfnissade genom hela lektionen.
brutal kallas vår humor.
medan Mathias (läraren) berättade om att hur vi reagerar då vi får reda på tex. dödsbesked
satt jag och tanja och skrattade åt hennes utvidgade näsborrar.
Och var det inte det så var det hermines underbara miner,
eller några idioter som lät ute i korridoren.
Jag försökte verkligen hålla mig,
men ser man tanjas näsborrar vibrera när hon ska vara seriös och vara arg för att jag retar henne
(vilket jag inte gjorde, utan hon misstar sig bara ganska ofta)
så kan man bara inte hålla sig.
jag är ledsen om jag förstörde stämningen på lektionen Mathias,
men jag rår inte för det :)
Nu ska jag göra i ordning mig för muf-träffen som jag ska vara på klockan 16.30
och jag måste hinna ut med sally också :P
vi höres senare, ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0