fredagseftermiddagen

publicerat 2009-10-16 klockan 16:34:29

jag hade faktiskt tänkt plugga psykologi eftersom det ska vara inlämnat dagen efter lovet,
men det blev inte av.  Jag ska dock ta och skriva ut alla papper till frågorna, så att jag inte behöver
internet för att kunna plugga :)
Dessutom ska jag plugga fysik. På onsdag nästa vecka är det prov.
Jag hoppas att det kommer gå bättre än vad det gjort på alla fysikprov hittills då jag högst fått vg :(
Sen har man ju bara Biologi-, Idrott-, Kemi- uppsatser kvar att göra..
+ teatern som vi ska ha på måndagmorgon (y)
på tal om det så måste jag fixa batwoman-dräkten som jag ska ha på mig.
synen av att se mig i batwomandräkt.
usch XD ..tingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0