helt slut

publicerat 2009-10-26 klockan 17:42:35

ingen riktig ork att ens skriva.
jag är verkligen så sjukt trött.
Vaknade klockan sex imorse och klockan sju var vi på Kappruet.
jag har målat klart alla väggar,
och har bara några lister kvar..
de ska både målas och spikas upp.

Annan sak jag gjorde idag är att köra sexhjuling.
Japp! ni hörde rätt. Jag, Lisa Blomkvist, KÖRDE en sexhjuling!! :D
har aldrig kört bil/moped eller något annat bensindrivet.
Min syster tvingade mig köra den x)
Herregud vad rädd jag var.
men ingen dog trots omständigheterna:)

Sen har jag matat Aska med en halv pepparkaka trots att hon inte fick äta sånt.
säg inget till Stefan så är allt frid och fröjd (A)

Nu ska det bli hemmabakad pizza:D
me luuuv pizza<3
efter det ska vi pröva på varm vit choklad med polkagrisinslag..
Hur det blir kommer jag med en uppdatering om,
förr eller senare ;)
blir den jättegod så kanske jag tillochmed lägger ut receptet :)

luv u guyz,<3 puss!!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Haha, fan vad kul! Blev läraren rädd? :D

2009-10-26 @ 20:57:16
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0