jobbjobbjobb!!

publicerat 2009-10-25 klockan 19:11:06

visste inte vart jag var när jag vaknade imorse x)
skönt sov jag iaf.
men kissnödig som satan.
stegen ner från loftsängen,
på med skorna, och ut i snön.
Väl inne i "stora huset" springer jag in på toan.
nu vill jag bara berätta om denna jäkla toa.

det är ingen vanlig toa.
1. Man öppnar locket.
2. Man lägger ner något som ser ut som ett melittafilter.
3. Man fäller ner sitsen och gör sitt behov
4. Man stänger locket och trycker på en knapp med bokstäverna start
5. Din avföring bränns upp på 800 grader (Y)

fatta vad jobbigt att vara kissnödig att man nästan kissar på sig,
och behöva lägga i ett jävla papper x@
men jag hann :)

slutpratat om detta nu.
Jag har fått måla två rum idag.
imorn är det färdigt!
Det känns så sjukt skönt att få göra någon nytta,
särskilt när man blir uppskattad för sitt arbete :)
Det kommer bli riktigt kul att komma upp hit i vinter.
Stefan har redan bestämt sig för mitt arbete.
Jag ska ta hand om barnen vid den lilla liften!
naww altså!<3
tänk er alla de små som knappt kan åka,
och så jag som inte är bättre själv xD
hihi^^ men detta ska säkert bli jättebra!
Måste bara träna. men det löser sig:)
bara jag blir klar med all skit som pågår i skolan just nu
så har jag tid för att få starka benmuskler x)

men äsch, ännu får man vara lite onyttig
nu blir det äppelpaj! :D
Jag skriver mer imorn om jag får tid,
jag lovar!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Jag tycker att du klär i så som du har håret nu. Du passar iallafall i blont, tycker inte att du ska färga brunt eller något annat. Ska du skaffa hårförlängning? :) Puss!

2009-10-25 @ 20:47:04
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0