mässlingen! :)

publicerat 2009-10-24 klockan 18:47:59

Jag börjar med att berätta om tågresan hit.

Vi åkte tåg från vxj till Alvesta på tio minuter. no problemo.
Vi bytte tåg där till x2000 mot Stockholm. Där satt vi bland
tio 12-17åringar som inte kunde hålla tyst. Dessutom hög ljudvolym:(
Bakom oss satt tre av dem och slog varandra med tidningar.
usch!! :'(
Vid halv tio på kvällen ska vi byta till natt-tåget i Sthlm..
Tro fan att de små jävlarna ska med på detta tåget med.
inte höll de käft förrän en tant kom och skällde ut dem klockan tolv.
Klockan halv sju kommer konduktören och väcker oss (Y)

Därefter fick vi sitta på tågstationen två timmar i väntan på bussen vi skulle ta.
Då gick jag till hemköp och köpte fika :)

Väl på bussen är det tyst och skönt,
och man kan somna.
När John äntligen välkomnat mig till drömmarnas värld känner jag något konstigt på näsan.
Något sprutade på mig..
Jag öppnade ögonen och ser mamma hålla ett clementin-skal klämt mellan fingrarna.
Hon sprutade clementin på mig. När jag sov. Min egna mamma.
Jag förlät henne och somnade om.

Nu sitter jag iaf äntligen hemma hos Stefan & Sara.
Det är jättemysigt här :)
Snön ligger runt huset och det brinner i eldstaden.
Bra slut på en dålig dag ^^

Hoppas ni har fått bättre början på lovet än jag,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0