på topp

publicerat 2009-10-29 klockan 16:29:48

det händer inte så mycket intressant om dagarna här,
mest bara jobbjobbjobb :P
idag gjorde jag färdigt allt som jag ville ha färdigt.
så jag blev rätt uttråkad fram åt eftermiddagen,
så jag gick upp till toppen av skidbacken.
inte det lättaste att gå i brant snöfylld backe -_-
och upp kom jag i lagom tid för att se Sara och Stefan
 komma upp med sexhjulingen tillsammans med en fotograf :(
men det var ändå ganska kul att stå och skratta åt Sara när hon stod där och log :P
Stefan såg mer seriös ut.
De åkte ner och Sara åkte upp igen med mamma,
så åkte vi ner igen x)
jag stod på flaket :D

sen har det inte hänt någonting vidare intessant att skriva om på resten av dagen,
foton kommer då jag kommit hem,
dvs på söndag tror jag..
sen kommer jag inte tillbaka hit förren 18/19:e december!!
jäääävlar ska det bli arbete av :D

Imorn är sista arbetsdagen - SKÖNT
sen ska allt packas och säga adjö och massa annat skit :)
nu ska jag ta en välförtjänt varm dusch och sen ska jag slå mig ner framför brasan med glögg
(ja, vi har redan börjat med glöggen, I OKTOBER ;O )

här är en bild på utskikten från mitten av skidbacken:



bilden hittades i Saras bildarkiv:)
tagen 091009

puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0