usch och fy.(sik)

publicerat 2009-10-21 klockan 20:50:46

för er som inte fattade så menar jag fy-sik i rubriken
jag har pluggat som ett fån nu, och jag vet inte om jag blev smartare eller dummare av det.
Nu ska jag sova eftersom jag ska till skolan så tidigt jag kan imorn
eftersom jag måste plugga vidare om jag ska få ett någerlunda betyg på provet :(

jag vill också passa på er 16 besökare som varit trevliga att titta in i min blogg
nytt rekord *yääy*
jag är stolt. :)
inte som typ kissie, missy eller vad fan de heter som har 50 tusen besökare.
de känner inte dem.
mina 16 besökare är personliga,
och jag älskar vartända en utav dem :)
..tror jag.. jag vet ju bara vem en utav dem är.. hihi
fan vad jag babblar på :)
nu ska jag lägga mig!
godnatt alla ni där ute! sov så gott<3
mwaaahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0