waikywaiky

publicerat 2009-10-21 klockan 08:31:00

nu är jag vaken!!
lite tidigare än vad jag tänkt vakna,
men med tanke på när jag gick och la mig så kanske det inte är så konstigt..
drömde dessutom väldigt konstiga drömmar.


dröm no1:
Jag var på någon sort event i skolan,
så alla satt i en jättestor sal,
och jag sprang runt och fånade mig.
Plötsligt satt jag på golvet och pratade med en kille som satt på en stol, vid ett bord
som alla andra, normala människor gjorde
(jag räknar inte mig som normal)
och helt plötsligt sprang han bort och hämtade en spritflaska..
Den drack jag direkt ur flaskan.
sen såg jag Monica Vacha komma mot mig och jag blev jätterädd,
och så tog drömmen slut.
uusch..


dröm no2:
Jag, mamma och pappa åkte bil till något lantställe,
jättemystiskt.
sen ville jag där ifrån,
så jag fick rota runt i något förråd efter en fungerande cykel.
Jag tror att jag hittade en, för jag kom iaf från det stället.
Jag hittade någon som skulle följa mig tillbaka till mamma och pappa,
för de mådde inte så bra.
På vägen dit, typ en granne låg död i grindöppningen
Jag bara usch, är det en tumör?
-Nej det är (och så sa han något ord jag inte kommer ihåg)..
Jag bara "usch" och sen började gå vidare,
och sen börjar jag märka att de som jag trodde var tumörer
var äckliga kryp som typ började hoppa på en och försökte döda mig.
äckliga drömmar :(
är det något fel på mig? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0