coming out of the blue

publicerat 2010-04-20 klockan 15:21:16

sitter här och försöker plugga biologi. Hatar det. Fattar inte ett piss och jag är trött som en gnu. Ska bara skriva ner all jävla fakta för att sen sova så tidigt som möjligt. Pappa som ska ner till malmö idag föreslog att han och jag skulle äta pizza, vilket förgyllde min dag en aning ♥ men för att byta ämne från plugg, till en mer intressant del av plugget så; Edis. Jag, till skillnad från resten av tjejerna i min klass tyckte inte att han var så speciellt snygg första gången jag såg honom. Han är Peter(vår idrotts och friskvårdslärare)'s husdjur. Eller typ. springpojke? Lärarkandidat tror jag det kallas egentligen. Ingen speciell kille egentligen. alls. Men nu är det så, att är han sådär lagom sexigt kaxig. hatar älskar det! Idag när jag var på väg att gå hem, så stannar han mig mitt i korridoren, tvingar mig gå tillbaka till rummet och säger att min grupps idé suger. så sitter vi och muckar med varann i sådär en kvart innan jag tillslut fick gå. så nu vet ni killar hur ni ska vara för att få mig på fall. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0