i can hardly breath, you make me wanna scream

publicerat 2010-04-12 klockan 19:30:59

okok, jag sa ju att jag skulle uppdatera er lite angående huset, så här är några före och efterbilder :)

UTOMHUS

före, med snö


före, utan snö


nuvarande
skillnaden: Busken saknas, antenner är borttagna

KÖKET

före, sett ifrån "hallen"


före, sett ifrån ..det ni precis såg i bilden ovan.


nuvarande


nuvarande
skillnad: ...typ allt är borta?

VARDAGSRUM 1:
*
före, sjukt dålig bild tagen av en sjukt dålig fotograf. :P


nuvarande
skillnad: element samt gipsskiva saknas

VARDAGSRUM 2:

före, sett ifrån "stora hallen"


före, sett ifrån det du såg på förra fotot..



nuvaranade
skillnad: en massa förvaring för verktyg och mat godis och korv


nuvarande
skillnad: fönsterkarm är borttaget, likaså elementet.

HALLEN

nuvarande, orkade ingen förebild eftersom skillnaden är minimal
skillnad: dörrkarm är borttagen och tejp ska hjälpa inbillningen om hur fönstrena kommer att se ut.


nuvarande, samma här.
skillnad: en pappa, samt att vi tagit bort väggen som skymde ledningarna. några ledningar har kapats.

MAMMAS OCH PAPPAS RUM


före


före


nuvarande
skillnad: gipsskivorna, element, gardiner, golv och fönsterkarm är borttagna


nuvarande
skillnad: golv och fönsterkarm är borttagna. Klumpen i mitten är vad som tidigare fanns i badrummet

MITT RUM:

före


före


före


nuvarande
skillnad: element, gipsskiva och fönsterkarm är borttaget. söt tapet under va? :)


nuvarande
skillnad: plastgolvet och garderoberna är borta


nuvarande
skillnad: det mesta är borttaget

BADRUMMET

före


nuvarande
skillnad: det mesta är borttaget


nuvarande
skillnad: allt kakel är borta och vi har öppnat upp en dörr som ska täppas igen :P


Det var i stort sätt allt jag hade att visa denhär gången! För er som undrar varför jag inte lagt ut någon före och efterbild på WC:n så är det för att den ser lika hemsk ut nu, och jag vill inte plåga någon med synen av den! :P Hoppas du blev nöjd nu Anna ;D puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0