is it true, is it over?

publicerat 2010-04-25 klockan 13:32:59



bror & lycke är äntligen här :) firas med tacofest♥

morgonen börjar med att min syster ringer hem. nyvaken som jag blev, trodde jag att det var en telefonförsäljare, och fattade ingenting alls när hon ursäktade sig för att hon råkade väcka mig, och frågade efter "pappa" istället för Bo Blomkvist. Tillslut, när hon började rabbla upp pappas telefon nummer fattade jag att det var sara jag pratade med. Efter detta brutala uppvaknade så kunde jag knappast somna upp, så jag satte mig och kollade på svt play och Millenium istället. Lycke och Staffan som kom hem kl. 8 i morse låg självklart i soffan och sov fortfarande och visade inga tecken på att vakna. Inte förrän ett fullproppat tacobord var dukat lunkade de sig ut i  köket. Nu väntar ja på att de ska vakna en andra gång, så ska vi ut till huset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0