anything you can do, i can do better.

publicerat 2010-08-16 klockan 18:32:16


att rita på min hud är ännu en grej mamma inte gillar.

Gör ni läsare någonsin något som ni inte får?
Jag gör ständigt saker som min mamma hatar.
Jag började sminka mig när jag var 11.
Jag laddar hem saker då och då.
Jag ser på streamade filmer.
Jag lägger ut bilder på internet, som visar mer än vad mamma anser vara anständigt.
Jag blonderade håret innan jag fyllt 18.
Jag tog inte hål i öronen hos en autoriserad piercare.
Jag gjorde om det igen.
Jag blev full första gången när jag var typ 13.
Jag tog sönder en av mammas favoritvaser. skärvorna ligger fortfarande i en plastpåse i mitt skrivbord.

(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0