but yay there was a black sheep

publicerat 2010-08-19 klockan 21:25:15


skicka in pappa i en affär och du vet aldrig vad du får med hem..
tomater, mjölk, öl, balsam och ägg stod det på inköpslistan.
pistagenötter, ostbågar, en chokladkaka samt det som stod på listan.
helt okej kanske ni tycker, och visst. smaskens är ju alltid smaskigt.
det som gjorde mig besviken var en sak. balsamet. "glossy hair balsam"från ica
vad fan. mitt hår är som på bilden. jag måste ha något djupverkande skit.
så får jag balsam från ica. inte okej.
Får väl vandra ner till stan och köpa inpackning någon dag då jag orkar.
nu ska jag smaska smaskigt smaskens med pappa :) vi hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0