buy all the things i never had

publicerat 2010-08-27 klockan 07:39:58


fan vad snygg♥

DET ÄR FREDAG !! vill bara springa runt, dansa och skika av lycka! Helvetesveckan är över :)



morgonrutiner.
vad gör ni om mornarna?
När jag vaknar, så vaknar jag 20 tidigare än normalt om jag ska duscha.
Sen äter jag frukost med mamma och pappa.
Sen klär jag mig.
Sen ska jag koka första koppen kaffe
-MEN! här kommer lixom grejen. Någon har tagit ut vattenkokaren och den öppnade kaffepåsen (ord?) till huset, så jag var tvungen att koka kaffe på spisen, öppna en ny kaffepåse och göra kaffe. min morgonrutin är alltså helt fel. Nu när jag fått mitt kaffe ska jag börja sminka mig och sen cykla i raketfart till skolan :) vi hörs helt enkelt senare♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-27 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0