can this heart be closer?

publicerat 2010-08-30 klockan 13:51:01


grymt gammal bild på min mest älskade bror ♥

Precis kommit hem från en sjukt bra dag i skolan! Kanske låter konstigt med tanke på hur negativ jag var förra veckan. Detta kan bero på att en viss Wilson inte var i skolan idag. Wilson är grunden till allt ont (om man bortser från Johannes moppemustach i alla fall) och han är i Turkiet och kommer att fortsätta vara där veckan ut! *i'm in heaven*
Sitter just nu och hjälper min storebror med matte A. När man väl ser talen nu så skäms man eftersom de är så bajslätta. För er som inte vet: jag började min första Matte D-kurs idag *skriker inombords*
Lykke bakar bröd och snart ska man få smaska! Det är få saker som ärligt är godare än nybakat bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0