Du och jag förstår att vi hör ihop med en kärlek så öm

publicerat 2010-08-10 klockan 11:30:53


bildkälla

Här om dagen tänkte jag på olika raggningsrepliker. Den bästa jag har hört är densamma som jag tyckte för tio år sen.
"Det är bara det att du är en ..främling"
"Men kommer du inte ihåg? Vi har ju setts förut"
"Har vi?"
"Ja det är klart. En gång i en dröm"
Sen börjar prinsen sjunga DUUUU OCH JAAA VI TRÄFFADES EN GÅNG IIIIII EN DRRRÖÖÖÖÖM

Jag önskar att min drömprins också använde den repliken :) Mamma ville att jag skulle städa jättenoga, så jag satte på Törnrosa på datorn medans jag städar, så blir det inte lika tråkigt. För första gången så ser jag den på Engelska! Får se hur dethär ska gå ;) Mormor är inte här förrän om två timmar (ni får räkna själva, jag orkar inte) så jag hinner (förhoppningsvis) städa undan och dammsuga innan dess!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0