Hey mister. Look at your girl.

publicerat 2010-08-10 klockan 23:10:15


pannbandet jag stickade här om dagen. Den är inte färdig, och kommer inte att bli det såvida jag inte blir riktigt uttråkad någon eftermiddag. Jag vill ha tjockare sticknålar och tjockare garn. Tills jag har det får det vara! Får se om farmor har några i fickan som jag kan låna. Mamma glömde bort att be mormor ta med sig några så det sket sig.

och bara sådär blev man utkastad från sitt egna rum! Aja.. Imorn bitti ska jag sova ut. Om jag misslyckas med det så måste jag följa med mamma och gamlingarna till linneträdgården och sen glasmuseet. Inget jag gärna vill, så jag måste se till att jag inte somnar än på ett tag. Med tanke på att jag inte kunde somna innan 3 i natt så tror jag inte att det ska bli något problem ^^ får se vad jag hittar på. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0