how can you say no child is left behind ?

publicerat 2010-08-09 klockan 22:40:32


random bild. Han ser ju trots allt nästan manlig ut .


fan! Hade helt glömt bort jue. Eventuellt så kommer ju mammaföräldrarna imorn. Och mitt rum ser ut som. Chaa.. Köket. Fan. Så nu måste jag städa. igen. att jag inte kan hålla rent? Blö. Så för er som undrar vart jag kommer att vara resten av veckan :

Tisdag: Välkomna mormor och morfar in till mitt rum som de ska få ta över så att jag får sova i soffan.
Onsdag: Visa mormor och morfar huset. Typ äta något gott. Sen säga farväl till dem. Såvida de inte åker på Fredag morgon.
Fredag: Panikpackning eftersom jag inte kommer att ha tillgång till mitt rum (och datorn, därav förmodligen dåligt uppdaterande på bloggen, tyvärr) och min fina garderob. Sen ska vi åka till farmor och farfar. Även där får jag sova i en soffa. Men det är världens skönaste soffa som jag älskar :) Och de har till och med döpt om rummet med soffan i till "Lisas rum". Jag är stolt♥
Lördag: Kräftskiva med världens bästaste kusiner! Åååh vad jag saknat dem!!! Hade tänkt åka ner till dem någon vecka under lovet. Självklart blev det aldrig av då mamma och pappa hellre vill att jag ska renovera. Får se, vi kanske hinner hitta på något sista-minuten-mys någon dag? :)
Söndag: Who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0