i do believe in the life, raise your hands into the air

publicerat 2010-08-07 klockan 00:48:30

en liten lista direkt snodd ifrån elinwhlberg

Du heter: Lisa Blomkvist

Smeknamn: typ Fisen, Blomman, Blondie, Lisus mm.

Låt som när du är ledsen sörjer till: sörjer? hehe så ful fråga. men Kärlek är ett brev skickat tusen gånger av Håkan eller Don't cry med GnR

Beroende av: Kaffe, fast det börjar bättra sig!

Vad tror folk om dig? hur ska jag veta det? folk säger inte sånt, åtminstonne inte sanningen jue.

Stämmer det? ja, klart.

Vad får du oftast komplimanger för? komplingang? oj, var så länge sen jag fick någon sån så jag kommer inte ihåg ;)

Hur imponerar man på dig? Är brutalt ärlig. Säger något som ingen annan, något inte ens jag skulle våga.

Brukar du skratta för dig själv? pfffft. vem gör det egentligen dåe? ..jo ja, det gör jag.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: *censur* hihi. Ett väldigt personligt sms från en viss maya sven.

Var bor du? i äckelväxjö. Mitt hjärta kommer nog för alltid bo i Malmö.

Trivs du där? Framgick inte det i förra svaret? ;)

Har du haft sex idag? :'( nee ingen vill ha det med mig

Hur svarar du i mobilen? haalllåååå

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Nejdå jag tar med det hem. Behöver du något mer?

Antal timmar sömn inatt: 10+

Sov du ensam: yao

Brukar du komma i tid: beror på suget.

Hur känner du dig nu: kåt och ensam typ

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt och jeans

Vad tycker du om fötter: ÅH FYFAN. var denna frågan här bara för att reta mig eller? Fast jag har nog förbättrat min åsikt angående fötter. lite. lite.

Vad saknar du: en pojkvän, egen tv, muskler, platt mage, glädje, typ ett liv eller något.

Hade du en bra kväll igår: jadå :)

Favorit dryck på morgonen: kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig: under lov: inte innan ett iaf. under terminen: inte efter nio iaf.

Är du blyg? nee hoppas jag inte. men det beror ju på.

Sysslar du med någon idrott: Hahaha man kunde ju önska !

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Försöka få ett ligg, om inte: runka. Kissa stående. klämma på kulorna och se ifall det gör ont. Raka mig.

Är du nöjd med ditt liv: Ne vill jag inte påstå

Är du bortskämd: Beror ju självklart på om jag jämför med Aidsbarn i Afrika eller med Paris Hilton duuh

Vad gör du i morgon: vaknar, skriver lite i bloggen, renoverar lite, städar lite, lagar mat.

Vad är det värsta du vet? Lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap?

Vad är det finaste du fått? kärlek

En speciell dag du minns: Tredje dagen i åttonde klass

Du samlar på: minnen och skor :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen? sitter mest på mitt rum och undviker resten av världen.

När grät du senast: klämde en finne för en halvtimma sen som gjorde så jävla ont att några tårar föll. räknas det?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara så att jag slipper ta studielån.

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Om jag vill.

Är du musikalisk? En aning antar jag..

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Mmm :)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: mmhf.

Biter du på naglarna: Det händer ju om det är lixom en sticka som irriterar mig.



Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

okej, ett tips. du vill INTE klämma kulorna, inte ens för att se hur de känns. det räcker med att vi killar säger att "ja, det gör ont" XD tro mig, om du nånsin blir kille kommer du tacka mig ^^

Postat av: IJDVJSDILO

haha inga problem. har du mer frågor om killar så hör av dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0