i want your love, i don't wanna be friends

publicerat 2010-08-05 klockan 22:18:55


Bad Romance by 30 Seconds To Mars (cover)

herregud. Jag SMÄLTER! Typ orgasm på en gång. Jösses.

Vet ni dendär känslan.. När någon den personen du har en liten förälskelse i tittar på dig? Och du märker det? Visst pirrar det i magen och du får lust att bara fnissa högt och ogenerat? Just den känslan får jag när jag lyssnar på denna låten.
...detta har inget att göra med min förälskelse i Jared Leto. nejsh. skulle aldrig låta något sånt hända med min musiksmak.
men jag är kär. Nu ska jag knarka musik hela natten. Och titta på Requim for a dream trots att alla säger att den är så dålig. men jag tänker fortsätta med min besatthet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0