it's looking like a limb torn of

publicerat 2010-08-01 klockan 19:07:43



Jag har så übertråkigt och mina fingrar luktar spackel och räkor. En förfärlig kombo. Detta för att jag varit duktig och hjälpt till att renovera, sen cyklat hem och lagat räkwok! Duktig som fan tycker jag (och du) att jag är ;) Detta firar vi med att lägga ut denna bedorande bild på mig ! Hittade en massa bilder från min barndom i en papperspåse i vardagsrummet häromdan. Sjukt att man kommer ihåg vissa saker, och andra är som bortblåsta. Det är det jag älskar med bilder, de hjälper en komma ihåg. Jag tar jämt en massor av bilder på olika saker, olika personer. Något som bland annat min klass hatar, men vad ska man göra lix (A).
Nu ska jag se på en liten film i väntan på att True Blood börjar ! hade najs, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0