love is a song that never ends

publicerat 2010-08-18 klockan 21:28:04

fan vilken hemsk kväll! Jag är genomtrött, genomblöt, genomuttråkad. Det regnade när jag cyklade till huset. När jag kom fram tvingas jag cykla iväg och köpa kol. Grillen var blöt så det tog typ en timma innan den blev varm. Efter maten fick jag mäta en trappa. Var enda liten sträcka skulle mätas. Jag mätte 5 trappsteg (tog 1 timme!) innan jag bestämde mig för att cykla hem och torka mig. Så här sitter jag. Tänker trösta mig med en film och popcorn. Ni andra får trösta er med dessa underbara bilder :)

Lite inspirerande bilder från diverse bloggar, tumblr och flickr.

håååret ♥


hittade bilden på tumblr. fanns ingen källa :(
om någon vet vem hon är, så säg till.
b-e-a-utiful!


kommer inte ihåg källan till bilden, men så jädra cool.
kolla blicken. ilska. typ ...
Jag vill också kunna måla blommor under ögonen och ha fjädrar i håret och fortfarande se cool ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0