noone to share with. noone who truly care.

publicerat 2010-08-20 klockan 10:21:43


tror ni där ute på att vi söker efter vår andra halva? Typ sin själfrände?
För det första undrar jag vad själsfrände innebär. Är det den som har alla färdigheter du saknar? Den som är ens raka motsats?
Min syster sa en gång att en psykologliknande person en gång sagt att det inte var konstigt att hon och sin pojkvän stefan var tillsammans eftersom de kompletterade varandra. I många fall är de totala motsatser. Så jag undrar: ska man behöva spendera sitt liv för att hitta den rätte, och hur vet man när man funnit den? Och tänk så finner man rätt person och det är fel kön på den? vad fan gör man då?
detdär är något jag förmodligen aldrig kommer att förstå. men men. jag hoppas på att det kommer med åren.. lite morgonfilosofi sådär ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0