the stars lean down to kiss you

publicerat 2010-08-21 klockan 23:42:04


Åh helvete vad jag vill se denna film!!!!!!!!!! Jag tappade andan av att bara se trailern. Faktumet att filmen är baserad på en verklig historia gör inte suget mindre. Jag ska se den, om det så är det sista jag gör!

Eat, Pray, Love

hade premiär förra fredagen i USA, och släpps ut i nordens biografer i Oktober. Om den sen kommer till Sverige är en annan femma. Jag hoppas!!







Legend of The Guardians:

The Owls of Ga'hoole


Jag råkade komma över en bild på världens sötaste uggla på IMDB.com. Han påminde en del om Happy Feet, vilket inte var så underligt med tanke på att det är samma animerare. Och kolla in animationerna! Helt otroliga, och med de färgerna. Amazzzing! Som trailern påpekar så har Owls of Ga'hoole premiär den 24 september, men det är i USA det. Enligt IMDB har filmen premiär den 8 oktober i Finland och den 4 november i Danmark (knepigt tycker jag!) men som vanligt finns det ingen information om Sveriges premiärdatum så jag tittade in på sf. Där påstår de att filmen som är under namnet "legenden om ugglornas rike" har premär den 22 oktober. Happy Feet är nog den data-animerade film som jag tycker bäst om, så jag ska definitivt se även denna. Sen får vi se om jag tycker om den eller inte :)
shit vilken filmnörd jag är. menmen. Man kan inte vara normal inom alla kategorier (jag tror inte om jag är normal i någon) så jag faller här. i rest my case!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0