she's giving me exaltation.

publicerat 2010-08-29 klockan 17:18:27


Jag har ärligt talat slutat att bli förvånad över Växjös störda väder. regn och sol. om vartannat och samtidigt och tvärt om. grymt störigt i alla fall.

syster, farmor och farfar har kommit och åkt igen. bilder kommer senare. glömde kameran vid huset.
vill bara berätta lite om mitt förhållande med min farmor:

det första farmor säger till mig när jag kramar om henne: "Åhh, hej Lisa! Mitt elakaste barnbarn!"
tycker inte riktigt att jag var förtjänt de orden faktiskt. Nu tror ni väl säkert att farmor fått någon hjärnpropp som säger sådana elakheter till mig. Bakgrunden till detta var att farmor för några dagar sen mejlade mig...


för er som inte vet vad en mobil är: något man hänger i taket och som snurrar runt.
man brukar hänga en mobil över spädbarnssängar..

men hon förlät mig tillslut, trots att jag sa att hon faktiskt var den elakaste farmor jag har eftersom hon vet att hon samtidigt är den mest underbara farmor jag har:)♥ bilderna kommer som sagt lite senare, när kameran kommit hem igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0