the way you play your game ain't fair

publicerat 2010-12-07 klockan 16:36:41




överst är 5inchandup's örhänge, som jag var lite avundsjuk på. kan köpas här för en liten summa :)
underst är mitt tappra försök att göra en budgetvariant. gick sådär... haha
De är i alla fall från Gina Tricot, man får köpa dem tillsammans med massa andra onödiga örhängen för 79:-
Och efter att mamma köpte riktiga kängor åt mig var jag tvungen att köpa något högklackat, så jag köpte
världens budgetskor från deichmann. Känns plastiga, men ser helt okej ut för att vara så billiga. Vågar inte ens
säga priset för att de är så enormt billigt. Usch. Känner mig lite som en sko-slampa... men jag vill inte bli blöt
om tårna och dessa går upp till knät. (lite smånöjd är jag i alla fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0