You've been acting awful tough lately, smoking a lot of cigarettes

publicerat 2010-12-05 klockan 16:28:17

Marina & The Diamonds - I'm Not A Robot



Har gått och blivit mega superduperförkyld, därav den dåliga uppdateringen eftersom jag inte orkar. Var i Malmö igår över dagen. Hälsade på farmor och farfar, fikade lite och sen försvann vi ner på stan. Jag letade skor i två timmar utan någon vidare lycka. Hittade dock ett par som helt enkelt fick duga idag. De är senapsgula och aningen underbara. Ni vet såna kängor som var inne för 10 år sen? -såna. Lovely♥ Mamma betalade dessa, så nu har jag råd att köpa ett par högklackade stövlar *elakt flin* som jag hittade idag. Billiga och fina, precis som de ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0