äckelpäckel goes gottigottgott

publicerat 2010-02-01 klockan 18:45:21

att jag inte är som alla andra har de flesta redan förstått vid dethär laget,
men börjar det gå över styr -till och med för mig.
jag har börjat gilla kål. med balsamvinäger dessutom.
jag har alltid hatat vinäger och allt som hör därtill,
men idag så hände det något inom mig.
Mamma som hade bråttom stekte lite korv med rotmos.
och min kära mor har väldigt svårt för sån mat, eftersom den inte är tillräckligt "fin" , så hon gjorde en liten lila sallad på rödkål, valnötter och vinäger.
fy vad äckligt tänkter ni nu va?
ÅÅÅH SÅ SMASKIGT! säger jag!


jag vill inte att någon där ute ska försöka sig på detta nu,
eftersom jag inte vill ha några skuldkänslor då ni inte tycker om det..
men jag ville bara berätta detta !! hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0