and i still don't have a reason

publicerat 2010-02-28 klockan 10:40:29

okej, idag var ingen bättre dag om man säger så.
kyrk-klockan väckte mig halv tio. fitt ..
Men jag bestämde mig trots detta att sätta mig här och skriva några rader och lägga ut bilderna från den gångna veckan.

tog inga bilder hemma hos staffan, men man kan lugnt säga att ni inte missar något.

sara bakar kaka till miiig :D

lite plockmat gjorde hon också

vi kollade lite smått på OS samtidigt.. kanske vi inte skulle gjort,
lilla Stefan blev ju skiträdd

S M A S K E N S

sen kom efterrätten fram , ooooh boy<3

min söta lilla bror hade problem att skära sig en bit ^^
har en härlig video på detta, hojta till så ska jag visa er den :)

<3



anki äter kiwi

Tommy bakade morotskaka :D

personalfest, mååånga personer försöker få plats i släden.



staffan, anki och ..tommy

staffan är i alla fall redo!

härligt mobbad bild på mig

jag och anki

mitt ena lår efter en veckas skidåkning :$

här är han! Plupp som jag utlovade, sydd heeelt själv! *stolt* :')

här avslutades resan :)

på weekday köpte jag ett par ASSNYGGA jeans-shorts! köper någon lika dana nu så ska jag kutta den människa. jag har varnat er nu....

sen var väl det alla bilder jag hade tror jag?

hoppas ni inte tröttnade någon stans på vägen? ^^

puss<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

god mat!

2010-02-28 @ 18:26:54
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0