and lets bring it all to those three little words we all want to hear: Lets Get Naked

publicerat 2010-02-19 klockan 00:07:11

jag har haft en underbar minifödelsedag (litet sött firande med föräldrarna) och nu väntar sängen!
imorn så börjar min långa resa uppåt i landet och jag kommer förmodligen inte att vara lika aktiv här på bloggen eftersom jag inte kommer att sitta vid en dator 24/7 *tyvärr* höhö
istället kommer jag att jobba och åka skidor , så jag kanske har något intressant att skriva om i alla fall! Det gäller att vara positiv förstår ni ;)
Jag hoppas att er dag var minst lika bra som min!
Jag har laddat mobilen med en massa filmer nu, så det är bara att njuta nu på resan :)
Dagen avslutades med "Valentines Day" så ..Ja. Jag har sett tre filmer idag :$ hihi Fast den var inte så bra som jag hade hoppats på.. Jag menar. Den var ju bra, men inte "OMGOMGOMG MÅSTE SE DEN IGEN!!" som jag hoppades på :( dessutom så var inte patrick dempseys roll så ..snäll.

nä nu blev det en såndär bild igen. sry. hööhöh.
och nu väntar sängen på mig!
puss<3

Kommentarer
Postat av: Cashionista ♥

Hahaha ja, det hade varit lite roligt faktiskt :P

2010-02-19 @ 15:46:58
URL: http://linnguz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0