believe that planet earth turns slowly

publicerat 2010-02-17 klockan 19:12:24

förlåt så mycket för dålig uppdatering!
1. jag har inte så mkt att skriva om.
2. Jag har (eftersom jag haft så tråkigt) sorterat lite inlägg, och lagt till två kategorier: onödiga fb/msn-inlägg och ätbart :) Så om ni vill läsa de inlägg jag gjort om det så är det bara att trycka här till höger ;) haha



Saker jag fått gjort idag:
•städat rummet
•skickat in labbrapporten
•skrivit sådär en halv låt
•packat inför FREEDAAAAAG<3
•hittat en massa kvitton för vilka skolan är skyldig mig pengar YEAH.
•förstört mitt (enda) eluttag i väggen -.-'
•fått sju hundra kronor att äta mat för (HÖHÖ)

inte mycket av detdär lät kul :(
men det har ändå inte varit en jääättetråkig dag trots allt.
maya och ankan var här en stund också:)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0