Eller nej förresten (A)

publicerat 2010-02-11 klockan 22:54:00

jag ska tydligen inte alls sova.
såg denna på Klaras bilddagbok,
kände mig ganska träffad. så här sitter jag (A)

51 frågor när du har tråkigt!


1. Hur ser din drömkille ut? längre än mig iaf .
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? inte från någon betydelsefull
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? maja karlsson
4. Hur lång är du? 169 typ
5. Vilken är den senaste filmen du sett? terminater 3 :$
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: vet inte, tappat bort mobilen  :'(
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? married
9. När såg du senast din mamma? för typ en kvart sen
10. Icke godkänt i något ämne? förmodligen i psykologi ..heeeh..
11. Mvg i något? matte A
12. När vaknade du idag? 05.30 av mig själv ..snacka om deppigt.
13. Vilken är din favoritplats? vid pianot eller att ligga sked
14. Vilken plats föredrar du minst? källare där inte ljuset fungerar
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? bor hemma, pluggar för att bli lärare (inte vad jag vill, men vad jag tror)
16. Hur stor är din säng? två st. typ 90 x 200 . pappa säger att vi ska köpa en stor ist. men det tror jag på när jag ser det.
17. Vad sover du i? nude, dude.. nej skojar, brukar ha trosor (när någon sover över) (den förra parantesen var ett skämt)
18. Hur många kuddar har du i sängen? tre normala, en avlång grej och en gosehund som ofta används som kudde.
19. Var har du bott/bor? sundsvall, halmstad x2, malmö x2, växjö x2,5 :)
20. Tycker du om kinamat? yummY
21. Tycker du om kaffe? öööhh tycker bin om blommor?
22. Vad dricker du helst till frukost? ett glas apelsinjuice och ett glas mjölk, och kaffe med mjölk efteråt.
23. Kan du spela poker? jaa, fast näe. jag suger.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? gabriel?
25. Vill du ha barn? tre av olika kön.. alltså.. två barn ska ha samma kön.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och typ bonjour, ciao, hola
27. Har du någonsin åkt ambulans? neop
28. Föredrar du havet eller en pool?
åwh . svårt :( ...havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och accessoarer
30. Är du cool? så jävla cool
31. Kan du rulla med tungan? who can't lixom?
32. Vem är den roligaste människan du känner? hmm.. dendär maya är ganska rolig :)
33. Vad har du för ringsignal? till vadå?
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mamma sparar hur mkt som helst i stora lådor på vinden..
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? (ärligt; smink) ett litet minneskort
36. Kan du byta olja på bilen? bil?
37. Vilken var den senaste boken du läste? övertalan (hooosthost)
38. Har du msn? ja :D
39. Dansar du i bilen? nej, jag är uppfostrad
40. När var du i kyrkan senast? för länge sen
41. Hur många hål har du? typ tio
42. Har du någon tatuering? näee.
43. Har du någon hål i tungan? nej...
44. Gillar du någon just nu? MOAHAHAHA , alla tror det. vissa tror att de vet. jag är mer osäker.
45. Har du provat droger? pfft.
46. Röka eller snusa? SNUS IS D I S C U S T I N G.
47. Har du pojkvän/flickvän? åwwh, vill ha :O
48. Vad är ditt mobil nummer? har ingen mobil :(
49. Vad ska du göra ikväll? sova.
50. Har du några syskon? oh yeah två av de bästa i världen faktiskt♥
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? HAR INGEN MOBIL FÖR FAN, SLUTA TRACKA MIG X'(

Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Jag gick in i kodmallen och tog bort reklamen därifrån :)

2010-02-12 @ 17:58:30
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0