everybody cries and everybody hurts sometimes

publicerat 2010-02-07 klockan 18:25:05

jag är så jävla trött på allt, särskilt att renovera.. ännu mer att renovera med pappa i närheten -.-
först tog jag bort alla hyllor i "stora garderoben" och då jag var klar med det så gick jag ut i köket och tog bort alla hyllor och lådor från ett skåp. När jag är färdig och ska börja riva ut hela skitet kommer pappa in
"men detdär ska du väl inte göra?" så börjar han gnälla på mig att jag inte är färdig i garderoben, eftersom jag inte burit ut den "lilla" garderoben som stod där inne, och tagit bort några stänger som fanns fastskruvade bakom ett 500kg tungt kassaskåp som stod där inne. Smart pappa jag har(Y)
men nu har jag i alla fall skrivit av mig lite ilska, och det känns mycket bättre :)

..men min fucking kortläsare fungerar fortfarande inte `x@
men jag är inte bitter. inte alls. nu ska jag sätta mig och läsa om sjukdomar :D
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0