feel the rain on your skin

publicerat 2010-02-11 klockan 22:31:35

nä, jag har bestämt mig. jag ska bli naturligt vacker.
det är enkelt. bara följa två steg:

1. Gör dig av med allt dom gör dig falsk
2. Gör dig av med allt som gör dig ful.
och tadaaa så är du naturligt vacker.
jag ska försöka mig på det iaf :)

just nu är jag trött och uttråkad.
jag tittar runt på bilder på facebook lite eftersom vanliga facebook inte fungerar x@
sånt får jag verkligen damp på.
hatar dessutom nya facebook.
nu har de ändrat om det så mkt att jag inte änns kommer ihåg hur det var då jag skaffade det (förra året!:O )
inte okej.

ett annat inte okej är denna serien, grundad på filmen med samma namn
en jävligt bra film
en jävligt dålig serie.
men jag är tvungen att se den :(
måste bara veta hur den slutar! -.-
tio orsaker att hata dig

btw, JAG SAKNAR LEDGER :'(♥
nu ska jag sova! pusss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0