from upbove i had it all

publicerat 2010-02-03 klockan 15:59:49

jävligt seg dag idag!
först stressade man sådär lagom till bussen, och blev sjukt nojig då ingen annan var på/vid busshållplatsen. som tur var hade ninjamaja hoppat på precis efter mig och petade på min axel en hållplats längre bort, och vid simhallen kom även wilson på bussen ! väldigt intressant information jag delar med mig av nu xD haha
förövrigt har dagen varit bra, men man har bara varit så jävla trött och inte orkat göra ett piss.
schemat är ändrat, vilket är ganska så jävla underbart eftersom vi slipper två håltimmar och slutar tidigare!
Om Ann dessutom ändrar schemat så som jag ville så slutar vi som allra senast 14.45 ..

detta schemat är aningen felaktigt pga. att ann ger mig fel information (A) hihi
nu har jag en banan+avokado+olivolja i håret, utblandat med lite inpackning..
jag ser skabbigare ut nu än vad jag gjorde i skolan tidigare idag (vilket är JÄVLIGT illa måste jag påstå)
men förhoppningsvis kommer mitt hår att både må och se bättre ut imorn :)
vad jag ska göra av resten av dagen vet jag inte.
jag borde baka ett bröd eftersom jag lovade pappa det. men jag borde också räkna matte, läsa biologi, hitta låtar till idrotten, skriva nya egna låtar, skiva engelskauppsatsen, och räkna ikapp kemin .. har jag gjort/tänker göra något av detta? NJAAAEEEH (A) vi får se hur det blir senare.
musiken för tillfället är denna spotifylista som jag fick av Dzan , som faktiskt är jävligt bra!
puss<3

Kommentarer
Postat av: Kirre

vilka lustiga ämnen du läser, vad går du för linje? piaget låter som barn och fritid :)

2010-02-06 @ 00:24:30
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0