hon är så söt när hon rodnar

publicerat 2010-02-21 klockan 15:48:05

jag varnade er, jag sa faktiskt till er att det inte skulle bli så bra uppdatering, men trots detta är det vääldigt många som har tittat in :) pusspuss! <3
Det var så jävla drygt att ta sig hit! Tåget till GBG var inga problem, men nattåget började rulla först en halvtimma efter original avgångstid, vilket var drygt! Och när jag väl somnat kommer det in en jävla kärring och skriker klockan elva på kvällen? Så jävla arg jag blev, och tro faaan att hon även väcker mig på morgonen igen med hennes jävla skälla röst? x@ KÄRRINGJÄVEL. jag är bara glad att jag inte känner henne. usch! Och nattåget blev två timmar försenat, vilket inte gjorde mig så mkt eftersom jag annars fått vänta på öresunds station den tiden, och nu kom jag dit i lagom tid till då bussen kom (Y) nicenice. Och i funäs väntade min älskade syster på mig, och pooff så var jag framme vid Kappruet :)

random bild

Denna vecka.. eller iaf igår och idag så ska jag sova hos min kära bror. mycket mysigt, det första jag gjorde var att städa hans rum.. eller ahh. försökte städa hans rum i alla fall ^^ Jag tvingades se på OS, sen tvingade jag de andra att se på Melodifestivalen, då Micke trodde att Erik Linder var med i Made in Sweden vilket jag sa att han inte gjorde, satsade 50 spänn på det och poff så var Micke skylding mig några öl xD (Y) Sen fick jag hjälpa staffan att städa hans rum lite till innan vi satte på Ett småkryps liv och somnade :) Imorse fick jag fan inte upp honom ur sängen! Men iväg till Kappret kom vi och här sitter jag fortfarande ! Har egentligen inte gjort ett skit idag .. Klätt "knattebågen" med glasfiber och tyg så nu kliar det upp till armbågarna på mig .. Sen tvingade tommy mig att smaka på hans morotskaka vilket jag verkliigen inte hade något emot .. smaskens ;D

Nu ska jag och broder snart köra in till funäsdalen och tvinga honom köpa tacos ! det är så jävla gottgottgott<3 min kära bror äter fan ingenting, så jag ska pressa i honom så mkt mat jag kan medan jag är här.. Han är som ett barn dessutom, kinkig och lat ^^ Så jag får ta hand om honom lite.. ingen annan gör ju det :P höhö ..men vad gör man inte för dem jag älskar? 

vi hörs imorgon eller så, ska försöka att uppdatera här så ofta jag kan i alla fall :)
puss<3


Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Sv: Hehe, ja det är nog Amina. Ja, vi har gjort slut. Men vi pratar fortfarande och håller kontakten så man vet aldrig om det blir vi igen. Kände bara att jag behövde en paus.

2010-02-22 @ 01:30:40
URL: http://nadjas.se
Postat av: lykke

proppa i honom! men se upp för lukten från toaletten :(

2010-02-22 @ 13:43:38
Postat av: Jag

haha, det gäller bara att hinna före honom dit, sen inte gå in dit efter han varit där på några timmar ;D

2010-02-22 @ 16:23:36
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0