i can feel it coming in the air tonight

publicerat 2010-02-22 klockan 19:44:15

har ni någonsin druckit mint-the?
det kan vara det äckligaste thét någonsin ..om man bortser från typ Earl Grey.. uächk!
menmen.. jag flyttade ju in här hos sara och stefan nu, och de körde tillbaka till Kappruet för att meka med pistmaskinen, som har en trasig slang pga. det iskalla vädret (i morse var det 30-) så jag fick ta hand om mig själv nu ..om man kan kalla att dricka mint-the det... men ni förstår vad jag mumlar om? ;)
Tittar på the simpsons just nu .. eller aah . det är reklam :P men man mår ju inte sämre av det i alla fall!


håll er friska, kära läsare så slipper ni thet!
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0