i don't wanna be a young dad

publicerat 2010-02-13 klockan 15:30:26

shiet, vilket liv jag har ^^
jag har spenderat min lördag med att titta på the vampire diaries, greys anatomy, slutet av filmen "The Lovely Bones" (som btw, SÖG! ..slutet då alltså), och myst lite med hunden.
igår natt somnade jag i mitten av filmen, så då har jag slösat bort två timmar i onödan..
men jag får väl se slutet på tvshack.net eller något :)
nu ska jag bege mig ut i snön för att ta mig till "huset" .
idag är den stora äran för mig att förbereda så att vi kan måla om taket i badrummet :D det innebär att jag ska slipa, sandpappra och tvätta av det (Y)
så det är vad jag ska få göra nu i några timmar *yäääy*
c ya when i get back, XoXo


det röda ska bli vitt -till att börja med. Hela badrummet ska göras om,
men det ska vi göra senare.. men detta klarar vi inte av, så.. så länge!
haha flummigt? (a)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0